پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

برای هم، سربازان میهن، دین، دانش و انسان باشیم.

پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

برای هم، سربازان میهن، دین، دانش و انسان باشیم.

پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

سنگ بنای پیش رویمان، ((خدمات فکری)) در رشته های بیشتر و گسترده تر به ویژه علوم انسانی و دیگر خدمات اندیشه ای، مانند خدمات استعدادیابی، روانی و حمایتی است. پایه ی فکری کارمان بر اساس ((شناخت))، ((روشمندی))، ((آزاداندیشی)) و ((اخلاق)) است. پس قطعاً این طرح در صدد بهره گیری از فرهیختگان هم سنخ است.
---
/همه ی حقوق مادی و معنوی این تارنوشت، به امیر رضا عطری تعلق دارد و هر گونه بهره برداری از مطالب این تارنوشت، تنها با ذکر منبع بی مانع است1399./

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ساختار تشکیلاتی:

هیئت مؤسس:

محمد امین صادقی زلانی

امیررضا عطری کرمانشاهی

 

مالک سایت و مدیر کانال:

امیررضا عطری کرمانشاهی

 

 

هیئت امنا:

 

 

رئیس:

 

 

معاون کل:

 

 

عضو های هیئت دانشی:

 

 

سرپرست بخش های دانشی:

چنانچه هر رشته یا کارکده ی علمی، بیش از 1 نفر عضو داشته باشد.

 

 

تبصره ها:

1. هیئت مؤسس، عضو همیشگی هیئت امنا هستند.

2. وظیفه ی هیئت امنا، نظارت بر درست پیش رفتن کار ها است و نباید از 10 نفر بیشتر باشند و از هر کلان شاخه ی علمی، دست کم باید 1 نفر هم که شده، عضو این هیئت باشد. مجموعه حق ندارد از اهداف، اصول اخلاقی و اساس نامه اش کوتاه بیاید و با مراعات کردن این مطالب، رئیس می تواند قانون های نوین قرار دهد. هیئت امنا برای تشخیص، تذکر و تشویق، می تواند میان خود رأی گیری کند.

3. وظیفه ی رئیس، مشخص کردن معاون کل و مدیر بخش های دانشی، ]در صورت تشکیل[ مدیر مسؤول های نشریه و کارکده، نظارت و پیشبرد کلی امور و توان دهی پایدار به پایگاه است.

4. از مقام های هیئت امنا به بعد، مقام های هیئت امنا و ریاست، با رأی اکثریت اعضای مجموعه، گزینش می شوند و به صورت ((1 سالی)) حق گرداندن آن قسمت را دارند.

5. رعایت این قوانین برای قرارگرفتگانی است که در این پایگاه، عضو و فعال هستند. کارگزاران افتخاری، موظف به پایش این قانون ها نیستند.

6. کارگزاران گرامی، پس از هر ویرایشی در پایگاه، در بخش پایانی مربوطش، اطلاعات تاریخ و مکان، ویرایشگر و شرح ویرایش را بنویسند.

7. همگان به ویژه اعضا می توانند کسانی را که برای این پایگاه، بهره مند می دانند، به هیئت مؤسس معرفی کنند، تا در صورت تأیید هماهنگی، هم افزایی صورت گیرد.

 

همه ی حقوق مادی و معنوی این تارنوشت، به امیر رضا عطری تعلق دارد و هر گونه بهره گیری از مطالب این تارنوشت، تنها با ذکر منبع بی مانع است. 1399