پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

برای هم، سربازان میهن، دین، دانش و انسان باشیم.

پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

برای هم، سربازان میهن، دین، دانش و انسان باشیم.

پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

سنگ بنای پیش رویمان، ((خدمات فکری)) در رشته های بیشتر و گسترده تر به ویژه علوم انسانی و دیگر خدمات اندیشه ای، مانند خدمات استعدادیابی، روانی و حمایتی است. پایه ی فکری کارمان بر اساس ((شناخت))، ((روشمندی))، ((آزاداندیشی)) و ((اخلاق)) است. پس قطعاً این طرح در صدد بهره گیری از فرهیختگان هم سنخ است.
---
/همه ی حقوق مادی و معنوی این تارنوشت، به امیر رضا عطری تعلق دارد و هر گونه بهره برداری از مطالب این تارنوشت، تنها با ذکر منبع بی مانع است1399./

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

weblog:

amirrezaetri.blog.ir

 

insta:

amirreza.etri

 

telegram ID & Channel, whats app, eita, shad:

amirrezaetri

channel: amirrezaetrii

 

yahoo:

amirrezaetri@yahoo.com

 

راه های ارتباطی:

این پایگاه برای یاری­ رسانی به درخواست کننده ی گرامی، به این شکل ها در خدمت است:

بودن و مکان: حضوری در مکان های توافقی و مجازی در هر نوع ارتباط اینترنتی.

زمان و ساعت: روز های توافقی و ساعت های توافقی.

تلنگر: شما درخواست کننده ی ارجمند، تنها می توانید از راه های مشخص شده در قسمت ((آشنایی بیشتر و ارتباط)) عضو هیئت دانشی، درخواست خود را مطرح کنید. حتماً با حساب های اینترنتی فعال خود، با کارگزار مدنظر ارتباط برقرار کنید. در صورت پذیرش خواسته ی شما، کارگزار حداکثر تا 4 روز، به شما پاسخ خواهد داد.

نکته: خواهشمندیم جز برای درخواست های طرح شده در این آگهی، در قسمت های یادشده، چیز دیگری ننویسید. اگر خواسته یا موضوع دیگری دارید، از دیگر راه های ارتباط مجازی مان، پذیرای شما هستیم.

حقوق و مزد:

پایه ی دانش بنابر گفت­ و­ گو بوده و هست و سرشتش برای درآمدزایی نیست، ولی می توان از آن درآمدزایی نیز کرد. نهاد دانش و به طریق اولی دانشِ دین، برای درآمدزایی نیست و قطعاً بهره­ گیری از دین برای دریافت پول، حرام است و اگر این جا جدا از دیگر خدمات فکری و دانشی، خدمتگذاری دینی نیز انجام می شود، به عنوان یک مسلمان، قصد پول درآوردن از دینمان را نداریم، ولی مسلماً قصد این را داریم که از قابلیت های حرفه ای مان مانند تألیف، پژوهش، مشاوره و تدریس و صرف نیرو و وقت برای انجام امور، برای گذران زندگی حق و درآمدی هم داشته باشیم. پس در برابر مفاهیم دینی، مزدی مدنظر نیست، بلکه در برابر قابلیت های حرفه ای، مزد آن هم با درک متقابل مدنظر است. موضوعیت دین در این قابلیت های حرفه ای، منعی برای درآمد داشتن از ارائه ی اصل این قابلیت ها نیست. پیشینه ی دریافت بورسیه و شهریه در دانشگاه­ ها و شهریه در حوزه های علمیه، گواه بر این ادعا است.

برای هر سفارشی، دستمزد بر اساس توان مالی طرف و نهاد مقابل و پیشنهاد محترمانه خودشان است.

پس از توافق، شماره کارت بانکی برای پرداخت الکترونیکی پس از بازه یا بازه های معلوم، به سفارشگر اعلام می شود. هنگام تراکنش، حتماً در بخش ((توضیحات)) درگاه پرداختی تان، کوتاه ((بابت)) واریز را بنویسید. پرداخت نقدی، فقط در موارد استثنایی پذیرفته می گردد.

همه ی حقوق مادی و معنوی این تارنوشت، به امیر رضا عطری تعلق دارد و هر گونه بهره گیری از مطالب این تارنوشت، تنها با ذکر منبع بی مانع است. 1399